Sunday, January 31, 2010

TIP!

Vanille: Love it or hate it, i adore it! Vanille geurtjes, bodylotions, ijs het maakt allemaal niet uit.. De geur doet me altijd denken aan een warme zwoele zomeravond (haha corny). ANYWAY, toen ik van de zomer op vakantie in Griekenland was, ontdekte ik de geur: Mini Vanille van Ulric de Varens, nou dat zegt jou waarschijnlijk net zo weinig als mij, maargoed voor €4,95 kon ik 'm toen niet laten staan!
Nothing lasts forever, dus na een tijdje was mijn mini vanille geurtje op. Totdat ik gister even bij de DA binnenstapte en 'm daar zag staan voor €3,95! Yess!
Over het geurtje zelf gesproken: de geur is lekker zoet *vanille* maar blijft niet zo lang zitten, daarom stop ik 'm altijd gewoon in mijn tas.
De lijn is trouwens nog in 3 andere geuren verkrijgbaar.

Het flesje bevat 25ML.



















xoxo L.

No comments: