Wednesday, February 17, 2010

It's Pure Slakkengel review

Hét "wondermiddel" slakkengel.. Jullie hebben er vast wel eens van gehoord of over gelezen. Maar wat doet het nou precies?
Dit is wat het product belooft:

"It's Pure Slakkengel vermindert uw acné, vervaagt uw rimpels en littekens en laat u er weer jong en stralend uitzien. It's Pure Slakkengel bevat galantine afkomstig van slakken. Dit ingrediënt zorgt ervoor dat uw huid kan helen. De slak gebruikt het immers in combinatie met calcium uit zijn voeding voor het repareren van het slakkenhuis.

2 à 3 maal daags aanbrengen op de gereinigde huid, even laten intrekken. Na twee minuten is de slakkengel geabsorbeert. Daarna kan make-up aangebracht worden. It's Pure Slakkengel is bestemd voor antirimpel- en littekenbehandelingen en helpt bij acné problemen en zwangerschapsstrepen.
Koel bewaren en niet in direct zonlicht plaatsen.
Vrij van parabenen en alcohol.

















Zelf heb ik een lange tijd behoorlijk last van puistjes gehad. En als die vervelende pukkels eindelijk weg zijn, laten ze vaak vervelende littekentjes en rode plekjes achter.
(Vooral als je er niet af kan blijven...)
Ik heb echt van alles geprobeerd, van dure littekencrêmes tot zelfgemaakte fruitmaskers om er vanaf te komen..
Ik had al vaak van slakkengel gehoord toen ik een jaar geleden ongeveer m'n eerste potje kocht bij de G&W Gezondheiswinkel. Ik verwachtte er niet veel omdat ik stiekem de moed al had opgegeven.
Maar na een tijdje begon ik duidelijk verschil te zien, de littekentjes begonnen te vervagen en rode vlekjes verdwenen als sneeuw voor de zon! Je moet wel geduld hebben, dus verwacht geen wonderen: Het is niet zo dat je van de ene op de andere dag een flawless huid hebt. En die heb ik overigens nog steeds niet zonder foundation, maar dit product doet wat het zegt!
Daarnaast heb ik bij het gebruik van deze creme geen last van breakouts zoals bij sommige andere producten wel het geval is.
Ik raad het echt iedereen aan die met hetzelfde probleem als ik zit.

















Oké de crême ziet er inderdaad een beetje slimy uit, maargoed dat moet je er maar voor over hebben dan! Het ruikt in ieder geval heerlijk.
Ik zelf gebruik de crême trouwens alleen voordat ik naar bed ga. Je kan 'm ook gewoon onder je makeup gebruiken, maar ik vind een moisturizer persoonlijk fijner.

De slakkengel is o.a verkrijgbaar bij de G&W gezondheidswinkel, en de Tuinen.
Voor een pot van 50ML betaal je €29,95.
TIP: via http://www.gezondheidswinkel.nl/ kun je nu een probeerverpakking van 7ML krijgen voor €4,95. * En houd de aanbiedingen in de gaten!

xxx L.

1 comment:

Couture said...

Ga dat zeker eens kopen, ik heb ook nog altijd last van puistjes.
Dank je voor deze aanrader!

Judith
http://couture-and-beauty.blogspot.com/