Friday, February 5, 2010

Nieuwe beautybuys!

Laatst liepen we toevallig bij het Kruidvat binnen om gewoon even te kijken. Je kent t wel: je hebt eigenlijk niets nodig maar alsnog loop je even binnen, om vervolgens tóch weer geld uit te geven aan iets wat je niet (of misschien wel) nodig hebt..
Zo zag ik een stijltang liggen voor €9,99.. En Christina een föhn voor €8,99.. Allebei van het merk Hair essentials. Die konden we dus niet laten liggen.
Nou weet ik dat je voor een tientje qua kwaliteit niet veel hoeft te verwachten, maarja het is het proberen waard toch;)






Over de stijltang: Nou moet ik er wel bij zeggen, ik heb lang, dik krullend haar van mezelf dus eigenlijk heb ik een kwalitatief goede stijltang nodig. Deze stijltang stijlt prima, daar kan ik niets over zeggen, hij warmt snel op en maakt je haar mooi glad.
Toch denk ik persoonlijk dat deze stijltang meer geschikt is voor mensen met wat fijner en korter haar. ik merkte toch wel dat ik er behoorlijk lang over deed om m'm haar echt goed stijl te krijgen. Daar bedoel ik mee dat ik vaak over een pluk moest gaan voordat de krul er echt uit was..
Ik denk dat ik deze stijltang gewoon ga gebruiken voor weekeindjes weg enzo.
Maargoed, we hebben het over €10 voor een stijltang, een aanrader dus als je gewoon wat korter haar hebt. Dan heb je voor weinig geld een perfecte stijltang.
Ik heb voor de duidelijkheid even een voor en na foto gemaakt:

Voor: (ik heb de krullen eruit geborsteld)       Na: (ja ik weet 't de puntjes gaan er binnenkort af;))

Tot zover over de stijltang.
Christina was erg tevreden over de föhn, maargoed daar kan eigenlijk ook niet zoveel mis aan zijn:)
De stijltang staat by the way nu in het kruidvat krantje dat geldig is vanaf dinsdag 2 februari tot en met zondag 14 februari, verkrijgbaar in een roze en zwarte versie!

xoxo,

2 comments:

Manon said...

Zo het ziet eruit alsof de tang toch best heel goed werkt! Ik heb zelf ook heel moeilijk haar maar heb het met een wat duurdere tang nog nooit zo stijl gekregen als op jouw foto :P

Christina said...

Hey dankje voor je comment!
hmm welke tang gebruik jij dan? ja hij werkt ook wel goed alleen ik ben er denk ik wel n uur mee bezig geweest terwijl ik normaal aan 20 minuutjes genoeg heb, en dat is natuurlijk ook weer slechter voor je haar=/..